Howdy



Credit:
Yeehaw - Full Kit by Vinnie Pearce

3 opmerkingen:

  1. He Sil,
    Ik vind je blog prachtig. Ik heb je werk altijd al erg mooi gevonden ! Je hebt een manier van dingen neerzetten en je zou echt niet zeggen dat je nog geen jaar bezig bent !
    Bedankt dat je mijn blog volgt ! Ik zou het cool vinden om een crea van jou met mijn word art erop te zetten (hint hint LOL).
    Greetz Jacquie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent me voor ... Want dat wilde ik al doen ...

    Ik dacht ga eens een leuke WA bij Jacquie zoeken en maak er een crea van ... Mijn crea's staan ook op DTS, dus dat is lekker een beetje reclame voor je maken .. ;)

    Komt goed meid, wordt an gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute Layout I love the photo! http://blog.captivatedvisions.co.uk Hugs Rachel xx--xx

    BeantwoordenVerwijderen